تاری دید در سندرم نفروتیک: علل و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تاری دید در سندرم نفروتیک: علل و درمان

ارتباط با سندرم نفروتیک وجود دارد و borrosañalgunos بیماران دید در حال تجربه این مشکل و شاید اگر وجود دارد کارآمد تر و امن می تواند به شما کمک کند با آن برخورد؟

n این سندرم نفروتیک باعث تاری دید؟

در درمانگاه، سندرم نفروتیک است که معمولا با استروئیدها مورد استفاده در درمان التهاب در بدن برای از بین بردن برخی از علائم خاصی درمان می شود. با این حال، داروهای استروئیدی اغلب عوارض جانبی بسیاری از. تاری دید ممکن است یکی از آنها را، و می تواند به تدریج توسعه گلوکوم. علاوه بر این، دیگر از عوارض جانبی استروئیدها شامل چهره ماه، بی خوابی، تغییر در خلق و خو و رفتار، گرگرفتگی صورت، چاقی، فشار خون بالا و قند خون بالا، و غیره

یکی دیگر از علت تاری دید قند خون است. که شده است، سطح بالای قند در خون بیماران نه تنها باعث صدمه به کلیه ها نیز به چشم صدمه بزند و در نتیجه تاری دید. به طور معمول، صدمه به کلیه ها به طور همزمان با صدمه به چشم رخ می دهد. شما می توانید بروید و انجام معاینه فوندوس برای دیدن اگر قند خون شما در حال حاضر باعث آسیب به چشم میشود.

چگونه به مقابله با تاری دید در سندرم نفروتیک؟

اول، درمانهای طب چینی مثل حمام درمانی، حمام پا، طب گیاهی چینی خوراکی، طب میکرو چینی Osmotherapy، و غیره را می توان مورد استفاده برای بازی توابعی از داروهای غربی با خیال راحت علائم را تسکین دهد سندرم نفروتیک. پس از بهبود گردش خون مویرگی، تاری دید می تواند به تدریج رها شوند.

با این حال، این درمان طب چینی با هدف درمان سندرم نفروتیک از ضد التهاب، ضد انعقاد آن، از بین بردن استاز خون و ایمنی بدن مجتمع، گسترش عروق خونی، فراهم آوردن مواد مغذی برای ترویج کلیه و تکثیر DNA از سلول های آسیب دیده کلیه ذاتی. هر نوع درمان طب چینی دارای ویژگی های خاص خود را. اگر شما علاقه به آن، استقبال با ما تماس بگیرید، ما خوشحال به شما کمک کند کسب اطلاعات بیشتر، ترک یک پیام در باس می باشد.





:: برچسب‌ها: تاری دید در سندرم نفروتیک: علل و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: